Zvířata která nelze přehlédnout: Papoušci

29.04.2015 13:55

Čauky!Dneska tu máme zvířecí a zároven duhový článek.Budeme se bavit o papoušcích.Jdem na to:

 

Pár základních informací:

- Vědšinou žije převážně v teplích krajích (Austrálie,Tichomoří,jižní a střední Amerika)

- Kdysi žili i v Evropě

- Jsou pestře zbarvení a existuje až 322 druhů
- vědšinnou se živý bylinnou stravou,ale zbýrají i hmyz(Vědšinou při krmení mládat)

- snášejí až 2-4(Malý i 8) bílých vajec


Slovo PAPOUŠEK v jiné řeči:
ANGLICKY- Parrot 

NĚMECKY- Papagei
LATINA- Psittasus

Všiměte si že slova vždy začínají na písmeno P a jsou si velmi podobná:)

 

Pár obrázků:
 

Andulka



Ara

Kakadu



 

Moje hodnocení papoušků:
Mám je ráda ,ale mezi mé nejoblíbenější zvířátka nepatří.Líbí se mi na nich jak jsou barevní,jak opakují a spousta dalších věcí:)



To je vše o papošcích,snad se vám článek líbil a příště se těšte na kočičky:)

 

Komentáře,komentíky:)

...

reveriedreams | 01.05.2015

Já mám papoušky docela ráda, i když se jich hrozně bojím :-) Krásný článek!

Re: ...

(: Vladěnka :) | 01.05.2015

Děkuji,já osobně se na spoustu zvířat také radši dívám z povdálí nebo jen na obrázcích:)

papoušci

Lilly | 30.04.2015

Moc pěkný článek, Vladěnko! :) akorát je divné dávat "nový článek,naleznete ZDE" to tam napiš článek rovnou.. vím přes webnode jsou jiné možnosti :)

Re: papoušci

(: Vladěnka :) | 01.05.2015

Děkuji,je to složitější.Pokud bych to chtěla dávat i do rubrik musím to dát dvakrát........Novinky mi vyhovují

Re: Re: papoušci

Lilly | 01.05.2015

Ano, ano, nějak to chápu :-) Přes Webnode tomu nerozumím, ale vedeš si tady skvěle!

Re: Re: Re: papoušci

(: Vladěnka :) | 02.05.2015

:)

sebastian-vettel-fans.blog.cz

kaja | 30.04.2015

Zaujímavý článok :-)

Re: sebastian-vettel-fans.blog.cz

(: Vladěnka :) | 01.05.2015

:)

Papoušek

Jewellery | 29.04.2015

Já to mám s Papouškama úplně stejný :) při tomhle článku se mi vybavila pohádka Blue :D

Re: Papoušek

(: Vladěnka :) | 30.04.2015

:)

Přidat nový příspěvek