Zase škola

04.01.2015 08:45

No tak a je to tu zas jdeme do školy nebo do práce.Hrůza co?No a v tomto článku bych se vám chtěla omluvit že za prázdniny nevyšlo mnoho článků(Jak jsem měla v plánu).Určitě se ptáte proč?Tak na tuto otázku vám odpovím dost dobře.Bylo to protože se do toho vmýchali svátky a to jsem na počítači nebyla tolik,na HPD mám skupinu(Také spousty starostí),psaní s kamarádkami a samozřejmě se mi nechtělo.Znáte také ten pocit když chcete něco napsat ale nechce se vám?Já teda jo.Snažila jsem se  skusit trošku jiný tip článků a to jsou Básničky.Dříve mě je nebavilo skládat ale jednou jsem sedla ke stolu a začla psát básen-NEBEZPEČÍ.Dříve to mělo být: Já mám pocit ale zdálo se mi to moc dlouhé.No a tet vám už jen stačí popřát at se vám to ve škole zítra vyvede.Tak ahoj

Komentáře,komentíky

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.

Přidat nový příspěvek