Zajímavosti o mě

25.01.2015 11:58

Čauky!Tento článek bude nejspíš o mě a o mém životě:



Můj život je od začátku těžký,hned dva roky po porodu jsem dostala pupeční kýlu a musela jsem jít na operaci.Operace dobře dopadla........První den ve školce jsem nechtěla jít od maminky,brečela jsem......Pak pár roků proběhlo v celku bez komplikace.Měla jsem kamarádku,chodila do školky a nastoupila jsem do školy.První,druhá třída bez komplikací.V druhé třídě se mi však odstěhovala moje nejlepší kamarádka.......bolelo to........Když jsem se to o prázdninách dozvěděla brečela jsem........Nástup do třetí třídy byl jiný než ty ostatní........Chvíly jsem byla sama ale pak jsem si našla dvě kamarádky........Jedna z nich se po půl roce také přestěhovala......Našla jsem si další a ta byla mou nejlepší kamarádkou....né však na dlouho.......před pár měsíci si našla jinou a lepší kámošku........Já jsem si zase našla další a ta je tet mou kámoškou..........A stou starou ještě také kamarádím.Lidem se má odpouštět:-)


 

Vladěnka:-)

Komentáře,komentíky:-)

...

Aya | 26.01.2015

Jak dojemné... Hahaha, NO.

Re: ...

PinkyAlice271(Vladěnka) | 27.01.2015

Ironie?Vid?

Re: Re: ...

Aya | 09.02.2015

Až se naučíš psát d, t a n s háčky, odpovím ti...

Re: Re: Re: ...

(: Vladěnka :) | 01.07.2015

Už to umím,koukej: Viď :D

Přidat nový příspěvek