Téma - 8.3. - 15.3. 2015

09.03.2015 00:00

Čauky!Jako téma tohoto týdne jste si odhlasovali oblíbenou věc.Oblíbenou věc máme rádi a máme k ní nějáký vztah.Může to být plyšová hračka,zvířátko,barva atd....Každý má rád něco jiného:)


Do komentářů pište vaše oblíbené věci↓

Koumentáře,komentíky:)

Moje oblíbené věcičky

Anka B. | 23.03.2015

Já se neobejdu bez hudby, takže mezi moje oblíbené věci patří sluchátka, mobil a moje fešná modrá MP3. A pak taky moje "sonická" propiska :D

elis 255 z hpd

pomáhačka obrázku elis 255 | 12.03.2015

moje je pcD: zachvílí v tomto měsící i tablet

Věc

Rosetta | 11.03.2015

Máš pravdu :) moje jsou PC a rádio <3

...

reveriedreams | 11.03.2015

No, pokud myslíš živé zvíře, myslím, že to se za věc nedá považovat. Ale nejspíš popíši jednu ze svých oblíbených hraček, plyšáka, kterého prostě nedokážu vyhodit.
Aby bylo jasno, je to plyšový pes. Na tom by nebylo nic divného, ale on měří asi půl metru. Nedělám si legraci. Ještě si pamatuji, že jsme jeli do obchodního domu nakoupit jídlo, ale nakonec jsme odešli s plyšákem, protože jsem si ho vybrečela :-)
Patří k mé neoblíbenější rase- je to husky. Mám ho vážně ráda, protože se s ním spojuje spousta krásných vzpomínek, a je prostě úžasný.
Jinak, zajímavé téma.

Přidat nový příspěvek