Téma - 29.3. - 5.4. 2015

30.03.2015 00:00

Čauky!Jako téma na tento týden jste si odhlasovali JAK BUDE VIPADAT NAŠE BUDOUCNOST?Já osobně si myslím že by jsme do předu myslet neměli.Měli byjsme myslet v současnosti (Ted jsem zde) ale někdy mě tato otázka také napadne a říkám si jaké to asi bude,jak budu vypadat atd.Abych se přiznala že bych někdy chtěla pozastavit čas.Nerůst,neměnit se,no prostě zůstat taková jaká jsem ale to bohužel nejde:( Budoucnost se dá třeba určit podle karet,ne vždy to je však pravda:)

Co si myslíte o své budoucnosti pište do komentářů:)↓

Komentáře,komentíky:)

(Nejen) Moje Budoucnost

Anka B. (Aňule51) | 02.04.2015

Myslím si, že velká část dnešní společnosti se řítí... Ehm, jak to říct slušně... No, vy víte kam. A kdo ví, kde budeme za pár let.
Hlavně si myslím, že s naší krásnou modrou planetou to nevypadá do budoucna zrovna nejlíp. Když se podívám kolem sebe, co se děje s ovzduším nebo přírodou, vždycky se zděsím.
Co se týká mojí budoucnosti, až dospěji, chtěla bych se přestěhovat do Kanady nebo Do Norska a tam chovat soby, nebo něco podobného. A žít sama v divočině. Další možnost je, že bych se přestěhovala do Švýcarska nebo na Nový Zéland.
A pokud zůstanu tady, v srdci Evropy, chci se stát bytovou architektkou nebo psycholožkou. Taky zvažuju kariéru Zločinec Konzultant. Už jsem si sehnala i možné komplice :D

Přidat nový příspěvek