Téma - 22.3. - 29.3. 2015

23.03.2015 00:00

Čauky!Jako další Téma jste si odhlasovali Jarní den,s úsměvem:DProtože minulou sobotu 21.3. byl první jarní den,tak toto téma je velmi výhodné.Na jaře se také děje spoustu věcí jako třeba květou kytičky,rodí se mládátka.No prostě se příroda probouzí.Já osobně mám jaro ráda,je to pohodové a krásné období.Nejradši na něm mám asi to že když se ráno probudím krásně zpívají ptáčci a jelikož mám hrozně ráda kytičky tak i je:)Co máš na jaře nejradši ty?(Piš do komentářů)

Komentáře,komentíky

Téma

Rosetta | 29.03.2015

To že je konečně po zimě :) jaro a podzim jsou moje nejoblíbenější období... léto a zimu nemusím :(

Moje nej věc na jaru

Anka B. | 29.03.2015

Sice je mým nejoblíbenějším ročním obdobím zima, ale stejně jsem pak ráda, když skončí. Můžu ze sebe shodit asi tak milion vrstev oblečení.
Na jaru zbožňuju tu spoustu nové energie, svěží zeleně, svit slunce, který dodává všemu spoustu optimismu.
A jako člověk, který strašně rád fotí makro, miluju tu spoustu rozkvetlých květin. Nejraději mám ale sakury.

elis 255 z hpd

pomáhačka obrázku elis 255 | 27.03.2015

nevím asi jak kvetou fialky a je tu hezky

Přidat nový příspěvek