Téma - 15.3. - 22.3. 2015

16.03.2015 00:00

Čauky!V tomto týdnu jste si za téma odhlasovali takzvanou Malou sváču :DTento název proto že to bude o jídle.Ne o svačinách ale o všech jídlech(Snídaně,sváčina,oběd atd.)Pobavíme se také co máte z jídla vlasně úplně nejradši.Já mám ráda spoustu jídej,ani je nevyjmenuju!No....abych se přiznala už nevím co psát:DSnad to stačí.

 

 

Do komentářů pište co je vaše nejoblíbenější jídlo,no a prostě co vás napadne:D

Komentáře,komentíky

......

Lady Cathy | 24.03.2015

Já také nemívám pocity hladu. Jednu dobu jsem nejedla vůbec. Myslím, že chuť k jídlu mi zkazila školní jídelna. Ona tam vaří takové blafy!
Snídám cereálie, a úplně mi to stačí. Ke svačině většinou mívám chléb nebo rohlík s máslem, zeleninu a nějakou sladkost. Na obědy mám nejraději zapečené těstoviny, saláty a taková ta zdravá jídla. Nevečeřím. Večer nemám hlad :)
Abych řekla pravdu, já jsem vegetariánkou tak napůl. Jím jen kuřecí. Vepřové hovězí atd. jíst prostě nemohu, protože se mi z toho zvedá žaludek, a navíc to má takovou hnusnou chuť. A navíc vám hovězí maso křupe mezi zuby.
Máte pravdu, že se vyvíjíme, a neměli bychom být vegetariány, ale někdo to maso prostě nechce a tak. A navíc špenát má stejné živiny nebo co jako maso. Často jím špenát.
Když mamka na oběd udělá maso, mně většinou dá úplně málo nebo vůbec. Rodiče mě v tomto respektují, ale nejsou z toho dvakrát nadšení :D
Pěkné téma!
Stále platí můj nekomentovací slib. Toto mne ale zaujalo, tak jsem to okomentovala.

Jídlo

Pixie | 21.03.2015

Me chutná snad všechno kromě některých věci z naší jídelny ve škole :D

...

reveriedreams | 20.03.2015

Toto je docela vtipné téma, protože já popravdě až na některé dny moc nejím. Nemám potřebu hladu.
Na snídani prakticky nevezmu do úst nic jiného než jogurt nebo cereálie. Ale už jsem jednou snídala i kedluben :-)
Svačinu obvykle vynechávám, ale buďto je to ovoce, zelenina, a méně často sladkosti.
Oběd bych vynechala nejraději, nikdy na něho nemám hlad (chuť ano, ale můj žaludek je plný), ale když už ho musím sníst, nejraději mám špagety nebo opečené brambory s volským okem.
Večeře je mé neoblíbenější jídlo. Většinou skončím u pečiva z nějakým sýrem, a trpím závislostí na Nivě.
To bude asi vše, ohledně mě.

Re: ...

Anka B. | 22.03.2015

Já to mám takhle s pitím. Většinou třeba skoro celý den nemám potřebu pít.

Sváča

Rosetta | 20.03.2015

Já miluju všechny možný sýry <3

Re: Sváča

pomáhačka obrázku elis 255 | 21.03.2015

jéé to já tu mozaelu nejradčíD:

Re: Re: Sváča

pomáhačka obrázku elis 255 | 21.03.2015

(z druhů sýru)

My favourite food

Anka B. | 19.03.2015

Já mám asi nejradši čínské nudle, olivy, zeleninové a těstovinové saláty, zmrzlinu a čokoládu.

Přemýšlím o tom, že až vyrostu, stanu se vegetariánkou. Teď ještě ne, moje tělo se vyvíjí a vegetariánství by mu mohlo uškodit.

Re: My favourite food

(: Vladěnka :) | 19.03.2015

:)

Jídlo

elicek1 | 18.03.2015

No já mám ráda hlavně něco s masy (nejvíce asi koně, moc se omlouvám těm kteří koně milují jinak než já)

Je ale zvláštní, že moje nej jídlo jsou: Francouzské palačinky s marmeládou, jahodami a čokoládou + se šlehačkou. Mňam

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek