Takové menší hodnocení SB

28.04.2015 18:12

Čauky!V tomto článku bych chtěla ohodnotit mé SB,ano je to trochu divné,ale pro SB to může být duležité.No nebudu kecat a jdu na to:):
 

Bezejméná- Jsi fajn....ale v poslední době se mi tvé články moc nelíbí(Asi tak napůl).Nejsou pro mě zajímavé.Také můj web skoro nenavštěvuješ:( (Možná ano,ale nepíšeš komentáře)Ale to jsou jenom takové malé nedostatky které se dají doladit,jsi fakt fajn holka:)

Lady cathy- Nemám slov,dobré články,fajn osoba.No prostě nic nepotřebuješ vyladovat:)

elicek1- Jsi fajn a máš hezký web ,ale ke článkům bych přidala komentáře.Když tam nejsou nemohu článek hodnotit....

Karin- Jsi fajn.Líbí se mi jak komentuješ,jak píšeš články a jak máš vůbec fajn osobu:)

Vanesa- Jsi super!Máš úžasné povídky i blog:)

Jewellery- Super holka!Supr blog!Není co vytknout:)

Lilly- Jsi úžasná!Jinak mě mrzí co se ti v poslední době stalo:(

Aňule- Fajn holka:)

Vejisek72- Fajn holka!Těším se na ten grafický článek:)

Mishelle Kap- Neaktivní blog..........od té doby co jsi mě vzala do SB si tu nenapsala ani jeden komentář.Na blogu nic není......Možná tě vyhodím:(

Jojo- Super!Ráda jsem tě poznala:)

Kaja- Zátím tě moc neznám ale mám z tebe dobrý pocit:)

To je vše!:)

 

Komentáře,komentíky:)

Hodnocení

elicek1 | 06.05.2015

Nedávám ke všemu koment, protože potom se mi to nechce vše prohrabávat a hledat jestli někdo náhodou nenapsal do komentů :D

Moc pěkné!

Lilly | 01.05.2015

Děkuji ti moc! Nemusíš se, Vladěnko, bát, už je všechno v pohodě :-) Mishelle Kap není vůbec aktivní... já ji asi vyhodím! A nechci kopírovat, ale nevadilo by, kdybych takový článek udělala taky? :-)

Moc se ti omlouvám

Bezejmenná | 01.05.2015

Chodím sem tak třikrát týdně a vše si čtu. Jen to ne komentuji. Za to se ti moc omlouvám. Pokusím se komentovat víc.

...

reveriedreams | 29.04.2015

Děkuji moc, víš, že tak hezkou věc jsem o sobě už dlouho nečetla? :-)
Jinak, takovéto zhodnocení mi připadá jako dobrý nápad, já to svým způsobem mám také, akorát že přímo v menu...

Re: ...

(: Vladěnka :) | 30.04.2015

:)

sebastian-vettel-fans.blog.cz

kaja | 29.04.2015

Ďakujem za ohodnotenie, je pravda, že ani ja o tebe veľa neviem :D

Re: sebastian-vettel-fans.blog.cz

(: Vladěnka :) | 30.04.2015

:D

SB

Mishelle Kap | 29.04.2015

Ahojky, moc se omlouvám za neaktivitu :( ale dneska už má vyjít nový článek a začnu být aktivní :D !

Re: SB

(: Vladěnka :) | 29.04.2015

Nevadí:)Na to tento článek je,aby jsme se o tom poradili:)

SB

Jewellery | 28.04.2015

Ježiši děkuju to jsem nečekala :o ty jsi milá holčina, která má vždycky zajímavý a hezký články :)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek