Tajuplný sen

07.12.2014 09:36

Byl pravý čas jít spát.Zalehla jsem do postele a usnula  jsem a zdál se mi tajupný sen.No a já vám ho tet pěkně poviprávím:


Byla jsem malinkou vílou, která bydlela v malilinkém domečku a v malilinkém městečku.V městečku byl veliký zámek a v něm bydlela vílí princezna,která chodila ráda do lesa.Jednou jsem jí tam potkala ale co to?Ona plakala.


Já jsem se jí zeptala: Vaše veličenstvo co se vám stalo
Princezna: Zlá služka mi vyhodila moji nejmilejší kytičku!Béééé!
Já: Tak pojdte zasadíme novou
Princezna: Jenže ono to není jen tak!Ta kytička rostla už od mého narození a byla to moje strážná kytička!
Já: Ale princezno vždyt to znamená že nemáte strážnou kytičku
Princezna: Přesně tak!BééééééBudu mít smůlu.Bééééééééééééé!!
Já: No tak neplakejte.Ono se to nějak vyřeší.
Princezna: Ne nevyřeší!Béééééééééééééééé!
Já: Tak víte co?Já vám dám svoji
Princezna: C-o-ž-e-?


Šly jsme ke mě domů a já jsem dala princezně kouzelnou kytičku.Měla velkou radost!Poděkovala mi a odešla.V ten den už jsem nevycházela ven.Po chvilce jsem usnula a když jsem se probudila na okně se objevila nová kytička a u ní ležel vzkaz:


ZASLOUŽÍŠ SI JI.   KRÁLOVNA

Byla jsem našením bez sebe.



Až najednou mě máma probudila ajá musela do školy.Achjo!:-)

Komentáře,komentíky:-)

Skvělý pohádkový příběh

reveriedreams | 08.12.2014

Tak ti zde také konečně po dlouhé době píši komentář :-)
No, v tomto příběhu máš hodně pravopisných chyb, a také uznávám za vhodné tě upozornit, že v příbězích nemají co dělat smajlíci, ale přesto se mi to líbilo.
Máš nádherné myšlenky. Moc se mi líbí ten pohádkový nádech.
Princeznu jsem si moc neoblíbila, ale tu vílu ano. Je hrozně milá a obětavá.
Až mi je líto, že se jí to nakonec jen zdálo...

Re: Skvělý pohádkový příběh

PinkyAlice271(Vladěnka) | 08.12.2014

Za všechny chybky se moc omlouvám.Jsem ještě dosti malá.(Není mi 13 let)Ale snažím se ty chybky hlídat.Smajlík je jen na konci aby bylo vidět že se těším na komentáře.A děkuji za milé vyjádření:-)

Přidat nový příspěvek