Tag- Rozhovor s KETRINKOU1

26.10.2014 13:24

Nýní velká novinka!Udělala jsem rozhovor z někým jiným něž se mnou!Tak se na něj jukněte!=)


Jak se máš?       Mám se dobře
Máš nějakého domácího mazlíčka pokut ano napiš jakého?   ano,máme: Psa,papouška a několik rybek (nevím jestli mám počítat i akvarní šnečky,ale asi jo..). Prostě máme doma zvěřinec!=D
Co si myslíš o náramcích z gumiček?    Jo, jsou dobré.já bych taky ráda pletla,ale mám to zakázané. moji rodiče si totiž myslí že i v těch testovaných gumičkách je fodně ftlátů.ale zas tak moc mi to nevadí, sem ráda že o mě maj strach =D.
Co hraješ za online hry?      spíš chodím na online stránky..ale hraju: hpd.cz,howrse,goodgameEmpire a chodím na ask.fm.
Máš ráda Halloween?   No, nevím jestli ano nebo ne. slavila sem ho jenom 2x ve školce........
Jaká je tvá oblíbená příšera?    upír=3
Jakou barvu máš nejradši?   růžovou =3
Jaké je tvé oblíbené číslo?    9 a 1.
Z čeho vznikla tvá přezdívka?  no, takže: moje oblíbené jméno je ketrin. na hpd sem dříve měla účet,kde sem se KETRIN jmenovala,ale zapoměla sem heslo. tak sem si vytvořila nový, a ten je KETRINKA1=D
Jaká je tvá nejoblíbenější stránka na světě? hpd.cz=)
Jaký je tvůj pokoj snů?   no,prostě jeden velký pokoj natřený na růžovo,mnoho květin(ale aby se tam dalo spát!) všude čisto, na stěně telka XD , velký šatník a hoodně plyšáků. samozřejmě i psací stůl a různé ty maličkosti...
Jaký je tvůj dům snů?   rodiný dům s velikánskou zahradou s fontánou. =3
Jaká je tvoje zahrada snů?   mo, tak prostě plná květin a stromů, uprostřed fontána=)

Tak doufám že se vám tag líbil a samozřejmě děkuji KETRINCE1 za poskytnuté informace!