Tag- rozhovor kartotékou androidem

19.11.2014 15:39

Jaké je tvé oblíbené zvíře?má oblíbená zvířata jsou hlavně savci.savce mám ráda skoro všechny,ale nejvíce psy a křečky
Jaká je tvá oblíbená barva?má oblíbená barva je černá a fialová
Jaké je tvé oblíbené číslo?mé oblíbené číslo je asi 3.skoro všechno dělám třikrát
Co tě baví?mě baví...ne já přímo miluju step.ted pojedu na soutěž do prahy,tak doufám že vyhrajeme.dále mě baví kreslení,pečování a venčení psů z útulku a ráda čtu
Co chceš být až vyrosteš?co chci být až vyrostu?to se neustále mění.jednou chci být učitelka,jednou kadeřnice a potom zase pracovat v ZOO.ted je to momentálně manažerka

Jaký je tvůj oblíbený televizní pořad?jestli to může být i seriál tak dance akademy,simpsonovi,comeback,vyprávěj a ordinace v růžové zahradě,děsivé dějiny a život a doba soudce A.K..

Jaká je tvá zahrada snů?chtěla bych mít zahradu plnou zvířat a posetou záhony s fialkami,maceškami,tulípány a dalšími květinami.na začátku té zahrady bude vstupní brána ve tvaru srdce z živého plotu a na větvičkách by bylo světlo A vnoci by se vždycky rozsvítilo
Jaký je tvůj pokoj snů?můj pokoj snů by byl červeně vymalovaný s bílími puntíky.měla bych tam stolek z bílého dřeva,židli(otáčející)z plastu a byla by bílá.postel by byla natřená na červeno a měla by bílé povlečení s červenými puntíky.měla bych tam poličky s knihami a na druhé poličce by byly plyšáci všech barev.na další poličce bych měla pohledy a památky.dále by tam byli šuplíky s učením a ostatními věcmi.byli by tam na stěnách plakáty a obrazy s psi a křečky
Jaký je tvůj dům snů?můj dům snů bude velká vila s květinou na každém kroku.bude tam pobíhat 5 psů a bude mít bílo-hnědou barvu(ten dům).vedle něj bude obrovský bazén a sauna
Co nosíš nejraději za oblečení?.nejčastěji nosím džíny a triko,ale nejradši bych měla na sobě krátký mini kostýmek v růžové barvě s bílím kabátkem nad pupík a pod tím silonky a s kloboukem bílé barvy s růžemi.