Tag-Malujeme?

07.05.2015 12:58

Čauky!Dnes tu máme takovou menší novinku a to tag.Dám tu 10 otázek na které sama odpovím a na konci tohoto tagu zataguji 3 SB,které na ty otázky (ne)musí odpovědět dolů do komentářů.Ta ze SB která odpoví jako první vyhrává a dostává 3+ na HPD(Pokud ho má a pokud ne,tak nic:( )No tak to jsem vám vysvětlila a ted půjdeme na tag s názvem Malujeme?:

1.Maluješ ráda?

Ano maluju ráda:)

2.Pátří malování mezi tvé záliby?

Ano patří

3.Co si mysliš o úměleckých dílech,co někomu připadají jako čmáranice?
No........Některé se mi líbí a některé ne.

 

4.Co se ti naposled opravdu povedlo namalovat?
No....nevím:D

5.A co se ti naopak nepovedlo?

Čmáranice na průsvitce,které jsem dělala v hodině při nudě:D

6.Víš jaké jsou základní barvy?
Ano vím: červená,žlutá a modrá:)

7.Máš malovací kroužek?
Ano mám:)

8.Co nejraději maluješ?(Postavy,přírodu atd...)

Tak různě,v této době vědšinou přírodu:)

9.Dokážeš malovat i na počítači nebo třeba na mobilu?

Na počítači ano,ale na mobilu ne:)

10.Chceš se jednou stát malířem/malířkou?
Nejspíš ne,bude to spíše můj koníček:)


Zataguji:
Lilly,elicek1 a Jewellery!

 

Snad se vám tag líbil!
 

Komentáře,komentíky

tag

Mishelle Kap | 08.05.2015

Tag se ti moc povedl :) !
A krásný desing :D

Re: tag

(: Vladěnka :) | 08.05.2015

Děkuji!

lilly-diary.blog.cz

Lilly | 07.05.2015

1. Občas si něco namaluji, baví mě to a jde mi to, ale není to moje rutina.
2. Celkem ano.
3. Určitě ty barevné čmáranice co se prodávají za miliony.
4. Vystínovaná černobílá místnost s vázou,květinami, stolem a oknem :)
5. Kočka v pelíšku... no to byla hrůza :D
6. Modrá, zelená, červená? Myslím že jooo :-D
7. Nemám.
8. Koně, zážtky a květiny.
9. Ano, ale radši papír.
10. To ne, není to můj sen :)

Re: lilly-diary.blog.cz

(: Vladěnka :) | 08.05.2015

Gratuluji!Odpověděla jsi jako první!Napiš jak se jmunuješ na HPD a získej +!

Re: lilly-diary.blog.cz

Lilly | 09.05.2015

Milá Vladěnko, jmenuju se tam Šárka12 :)

my-dream-world-and-life.blog.cz

Bezejmenná | 07.05.2015

I když nejsem zatagovaná, tak ráda odpovím.
1.Já úplně strašně moc ráda maluju
2.Jasně
3. No, je to většinou originální a skryto jakýmsi tajemstvím. Přinejmenším musím na takovouhle čmáranicí, alespoň trochu přemýšlet.
4. Já opravdu moc malovat neumím, ale kdyby se nepočítala krása a třeba jen na co jsem pyšná, tak by to byl takový obrázek co jsem dneska nakreslila ve škole. (Měli jsme sportovní den a pak jsme si mohli pustit nějaký seriál a u toho si kreslit.)
5. Já moc hezky ne kreslím, takže si ani neuvědomuji, když je něco obzvláště hnusné. ( Jen opravdu někdy na kreslím něco hezky.)
6.Jasně: červená, žlutá a modrá, ale když jsem byla malá a ještě to nevěděla, počítala jsem k tomu i zelenou.
7.Ne. Možná by to bylo dobré, ale Já to nechci.
1.neměla bych na to čas
2. Nerada kreslím na povel.(Někdy jo. Na příklad o výtvarce mě to   baví)
3. Chci malovat podle svého fantazie nebo toho co si usmyslím.
8. Postavy, ale když sem byla malá malovala jsem pořád domečky.
9. Asi bych to nějak zvládla, ale nemám to ráda
10. Asi ne. (Přesně jak si odpověděla ty) bude to spíše můj koníček.

Moc se ti tenhle tak povedl.:-)





Re: my-dream-world-and-life.blog.cz

(: Vladěnka :) | 08.05.2015

:) Děkuji i za tvou odpověd:)

!

(: Vladěnka :) | 07.05.2015

Stále je možnost získat pluska!!

...

reveriedreams | 07.05.2015

Škoda, že nejsem nominovaná, ale stejně bych odpovídala extrémně tupě :-). Jinak, stručné, ale úžasné odpovědi!

Re: ...

(: Vladěnka :) | 07.05.2015

Třeba tě zataguji příště:)

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek