Tag-barvy

06.06.2015 08:53

Čauky!Zase jsem se dlouho neozvala:(Neměla jsem čas.Psala jsem povídku,která ještě dlouho nebude publikována a včera jsem byla v praze ze ,které jsem se vrátila celkem pozdě:(No a proto jsem si pro vás připravila tag na barvičky:):

1. Tvá oblíbená barva je?
Růžová:)


2.Tvá nejméně oblíbená barva je?
Zelená

3.Co si myslíš o modré?
Je hezká,ale jen některé její odstíny

4.Co si myslíš o fialové?
Je hezká,je také jedna z nejoblíbenějších:)

5.Co si myslíš o zelené?
Nelíbí se mi,ale v přírodě ano:)

6.Co si myslíš o růžové?
Nej barvička

7.Co si myslíš o černé?
Na oblečení a nanábytku je hezká:)

8.Co si myslíš o žluté?
Je hezká:)

9.Co si myslíš o oranžové?
Nemám ji moc ráda,ale není zas tak špatná

10.Co si myslíš o červené?
Hezká:)

Zataguji:Niky,Ema a Karin!
Pište!

Komentáře,komentíky:)

...

reveriedreams | 15.06.2015

Barvy...mé oblíbené téma! Děkuji za nominaci, a mimochodem, krásné odpovědi...

my-dream-world-and-life.blog.cz

Bezejmenná | 10.06.2015

Hezký tag
Já nejvíc zbožñuju modrou (ale růžovou hned po ní ;-))

:D

Tery♥ | 06.06.2015

No a já zrovna zelenou miluji :D
Hezký tag :)

Přidat nový příspěvek