Soutěž-CHIBI MAKER

20.02.2015 06:44

Soutěž-CHIBI MAKER

Jak se mám do soutěže přihlásit a do kdy se mám přihlásit?

Stačí napsat do níže položených komentářů.Pokud mi napíšeš jinam neberu tě!
Jinak se přihlašuj do pondělí 23.2. po tomto datu komentáře zmizí:)
(Ukončeno)

Jak a do kdy mám posílat své výtvory?

Svůj výtvor stačí poslat na webový E-mail a nebo na HPD do zpráv (Vladěnka)
Jinak své výtvory posílejte od 23.2. do 28.2. , pokud mi výtvor pošleš pozdě nevezmu ho
(Ukončeno)

Co mám vytvořit?

Stačí mi když mi vytvoříš jakoukoli postavičku ve hře CHIBI MAKER

Co bude cena?

Vítězové cenu obdrží až po konečném hlasování které bude trvat od 1.3. až do 8.3. , po tomto datu spočítám hlasy pro jednotlivé soutěžící a vyhlásím vítěze
(Anketu zde nenechám)

No a tet k těm cenám:

1.místo   Obrázek na přání,jeho/její obrázek bude zveřejněn na mém webu  

2.místo   Obrázek na přání

3.místo    Gratulace přes E-mail


 

O cenu žádejte na HPD nebo na webovém E-mailu

Soutěžící

Rosetta - Odevzdáno  
   

Terezka - Odevzdáno

Lady cathy - Odevzdáno



Karin - Odevzdáno

Zvědšené obrázky níže↓

Vítězové

Jelikož jste dvou hráčkám odhlasovali více hlasů tak jsem o prvním místě rozhodla já,dále už to bylo jasné:



1. místo   Terezka
2. místo   Rosetta
3. místo   Karin

A na posledním místě skončila Lady Cathy.Vítězům gratuluji a všem co hlasovali mockrát díky!

Zde jsou obrázky na podívání,ten který se ti nejvíce líbí odhlasuj v anketě.