Princezna Elisabeth,královna všech zvířet(1.část)

27.11.2014 16:21

Elisabeth se narodila jako krásná princezna a sudička jí daly do vínku krásu,milost a lásku k zvířátkům.Když Elisabeth vyrostla byla krásná,milá a měla moc ráda zvířátka.At to byli kočkovité šelmi,psovité šelmi,ryby nebo ptáčci.Měla k nim velkou lásku.Pokaždé když jí zbyli drobky od snídaně donesla je ptáčkům do krmítka.Když měla mít za pár dní  10 narozeniny



Poprosila maminku: Mami mé velké přání k narozeninám je dostat kočičku nebo pejska

Maminka jí odpověděla: Nech se překvapit mé milé děvče 


 

A usmála se na Elisabeth a odešla.Když nastali Elisabetiny 10 narozeniny chystala se obrovská sláva!Přijel cirkus,dovezli skákací hrad a mnoho více! Elisabeth se nastrojila do růžových šatiček,které byli lemované zlatou krajkou.Když Elisabeth přišla ven čekalo tam na ní spousty dárků a nejen to!U dárků stála modrooká,mourovatá kočička! Která se jmenovala Lisa.Elisabeth si kočičku hned vzala do pokojíčku a Lisa v pokoji


 

Promluvila:Elisabeth já nejsem jen tak ledajaká kočička,já jsem přincezna zvířecí země!
Elisabeth: Ty mluvíš??!!Řekla udiveně

Kočička Lisa: Ano mluvím 


A v tu chvíli se otevřeli dveře.Byla to služka , která šla říct Elisabeth at jsem zpátky na oslavu.

Komentáře,komentíky

Re: :-)

PinkyAlice271(Vladěnka) | 28.11.2014

Bohužel word nemáme ale před tím než to sem napíši tak si to napíšu na papír a z papíru to sem přepisuji.Je to lepší než čumět do počítače a děkuji!

hezké!

terezka | 27.11.2014

Je to moc pěkné ale jednou si napsala místo Elisabeth isabela. Ale chápu že se ti to plete když píšeš více povídek najednou.

Re: hezké!

PinkyAlice271(Vladěnka) | 27.11.2014

Já jsem tuk tuk!:-DDDDDzprvím to a díky

Re: Re: hezké!

terezka(na hpd terčátko) | 04.12.2014

Nejsi ťuk ťuk ! Nemáš za co

Re: Re: Re: hezké!

PinkyAlice271(Vladěnka) | 08.12.2014

Fakt?Nemyslím si!:-DD

Přidat nový příspěvek