Píseň-smrt

14.02.2015 03:00

Den po dni počítám řádky, 

já už se chci vrátit zpátky.

Já totiž mrtva jsem,
a tet se chci vrátit zpět na zem.

 

Na zemi mi bylo líp,
byla tam moje rodina a můj milý ptáček píp!
Já vím že jsou smutní,
a každý den mi na hrob položí kvítka luční.


Já se zase chci s nimi smát,

a v jednom domě spát.

Chci se za nimi vrátit,

a jejich budoucnost zvrátit.


Já chci domů za mou rodinou,
a né za jinou!
Já se chci znovu narodit,
a budoucnost mé rodiny zvrátit.

 

Bohužel se mi to nepovedlo,
místo za mou rodinou do rybníka mě to svedlo!

Tet má duše na dně leží,

a přežívám to z těží.
 

Nemůže ven,

a to ani na den.

Mou rodinu už nespatřím,
a nikdy se nevrátím na zem.


Ach!Tak dobře mi tam bylo,
Bylo tam tak milo

Já za maminkou svojí se chci vrátit zpět,

a to hned!

 

Už to však nejde lásku přemohla smrt,
tet už s tím nic nanadělám lásku totiž přemohla smrt.
Domů už se nevrátím,
a budoucnost už mé rodině také nezvrátím!

Komentáře,komentíky:-)

super

KETRINKA1/ kačka | 18.02.2015

supr, tos vymyslela ty nebo je to z internetu: :)

Re: super

(: Vladěnka :) | 18.02.2015

Vymyslela jsem jí já.:-)Díky:-)

Přidat nový příspěvek