Můj nejlepší plyšák Žiríšek

29.05.2015 13:30

Čauky!Po dlouhé době tu máme zase článek,tentokrát bude o mé plyšové žirafě.Včera jsem totiž našla super Applikaci na tvoření videí a hnedle jsem jedno vytvořila a to o mé Žirafě,no a tady je:

Video_20150528181144_by_videoshow.mp4 (1863997)

(Musíte si ho otevřít)

Jak jste si všimli toto video je o plyšové žirafě a z nadpisu jste poznali že je to můj nejlepší plyšák.No a tet začnu trochu popisovat.Má velké kulaté oči,které jsou z vědšiny černé,ale i trocha fialové tam jde vidět:)Je flekatá jako každá žirafa.V ouškách má fialovou.Usmívá se.Mám ji zruba tak od 5-6 let a pořád je hezká.V jedná hře se podle ní jmunuji:D(Zirisek)No prostě ji miluji!!!!!!!!!!
To je ona:

 

Máte nějákého oblíbené plyšáka?POkud ano jak se jmunuje?
 

Komentáře,komentíky:)

Plyšák

Jewellery | 10.06.2015

Tvůj Zirisek je rozkošný :) můj nejoblíbenější plyšák je Haribo medvídek kterého jsem před lety vyhrála v soutěži...

Re: Plyšák

(: Vladěnka :) | 10.06.2015

Má žirafa děkuje za pochvalu:D

Re: Plyšák

Netopyrek | 16.11.2015

Mám doma asi 50 plysaku s velkými oči a nejradši mám svoji kocicku Chili je první můj plysaku mám ji od 4 let

<3

Crazy cloverleaf | 03.06.2015

Jé no tak ta je dokonalá! Miluju plyšáky s velkýma očima, ty jsou prostě strašně roztomilí. Sama mám doma takovou berušku s velkýma očima, ale mám i spoustu "obyčejných" plyšáků, které mám moc ráda. :) :D

Re: <3

(: Vladěnka :) | 03.06.2015

Souhlasím:)

...

reveriedreams | 02.06.2015

Moc se mi líbí, vážně. Je málo takto roztomilých plyšáků.
Jinak, omlouvám se, že ti hodnotím popis jako ve škole...ale zkus se trochu vyvarovat opakování sloves "být" a "mít" a pravopisných chyb.

Re: ...

(: Vladěnka :) | 03.06.2015

Děkuju.Budu se snažit,ale nevím zda-li mi to půjde:D

elis 255 z hpd

pomáhačka obrázku elis 255 | 01.06.2015

jéé ta je rostomiloučká:-D

Re: elis 255 z hpd

(: Vladěnka :) | 02.06.2015

:)

žirafka

Lilly | 30.05.2015

Moc pěkné videjko a žirafka taky :-*

Přes videoshow jsem taky dělala videa. Z fotek je dělat, no ok. Ale když tam dám video, seká se, kvalita je hrozná atd.. Není zase tak suprová, jak se zdá :-/ jinak mooocinky pěkné!!! :-*

Tvoje Lilly
lilly-diary.blog.cz

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek