Mé výtvory

18.01.2015 17:44

Čauky!Dnes uvádím trochu neobvyklí článek bude o mých výtvorech ze Sketch toy (Možná tuto stránku neznáte ale tet jí poznáte)Jo a málem bych zapoměla!Vedle článku bude anketa na obrázek který se vám nejvíc líbil,tak nezapomente hlasovat nebo napsat komentář co vylepšit atd.....



1.Kresba obličeje
Tato kresba se zaměřuje  hlavně na obličej,to znamená že nekreslíme nohy,ruce no prostě tělo.

Kresba obličeje

U tohoto obrazu se také nesoustředíme na pozadí.

_______________________________________________________

2.Kresba květin
Květiny se například dobře kreslí ve váze a bez pozadí

Kresba květin

Jestli jste si dobře všimli tak jsem uděla na vázičce malilinký odraz světla a uděla jsem dvě slunečnice(Berme ty kvěštiny jako ty slunečnice) zvadle.přišlo mi to úmělecké

______________________________________________________

3.Malba přírody
My si uděláme vlastně takové nížiny a od těch nížin poledeme až k vysočinám

Malba přírody

Začlo to krásnou světloulince zelenou krajinkou ve které bylo plno travičky,také jsem tam přimalovala jezírkoa strom a skončilo to tmavě hnědými horami na kterých nic nebylo.A jestli jste si všimli tak se nám tam objevilo i krásné sluníčko s mráčkem:-)

_____________________________________________________________

4. Kresba zvířete
Velmi oblíbená část mě i všech ostatních,zvířata sidce moc kreslit na počítači neumím ale ve skutečnosti jsem v tom mistr.No u tohoto zvířátka nebudu dělat žádné pozadí ale podstatně záleží jen na vás.Fantazi se meze nekladou:-)


Kresba zvířete

Příde vám tato kočička roztomilá?Ano ona roztomilá je,takto kočky nevypadají!


Doufejme že se vám mé obrázky líbili a moc vás prosím o to aby jste napsali komentář a samozřejmě hlasovali v anketě.Děkuju mockrát:-)

Komentáře,komentíky:-)

Ježurka | 19.01.2015

Tak jsem si prohlédla tvé obrázky, nejvíce se mi líbila malba přírody, i když i ostatní byly dobré! Já malovat moc neumím, ale líbí se mi to.

Re:

PinkyAlice271(Vladěnka) | 19.01.2015

Děkuju,kdybych to nakreslila na papír (Tu malbu přírody) byla by možná i hezčí:-)

Přidat nový příspěvek