Kouzlo mořské hladiny(1.část)

06.12.2014 14:38

Lea  bydlí blízko moře a když je jí smutno dívá se z okna na moře ale v posledních dnech bylo moře jiné.Jako kdyby bylo smutné.Nebyli na něm žádné vlny a nikdo do něj ani ve dne ani v noci nechodil.Jen pár lidí kolem něj prošlo.Lee to byo velmi divné a tak se jednoho dne vypravila k moři a uviděla na kameni sedět malou uplakanou mořskou vílu 

 

A zakřičela na ní: Vílo,vílinko proč je moře smutné?!

Mořská víla: Ach!Ach!

Lea: Copak se děje?!



Sezula si boty a vběhla do moře


A znovu zakřičela: Vílo,vílinko co se děje?!
Mořská víla: Ach,Ach!Moře ztratilo svoje kouzlo a naše královna už nemá moc sil.Ach,ach!
Lea: Počkej mořská vílo já něco vymyslím!
Mořská víla: Nevymyslíš!Zatím to nikdo nevymyslel!

Lea: Ale já to lspon skusím!

Mořská vílá: Tak to skus ale nezlob se na mě když se ti to nepovede!


Lea odběhla zpátky domů.A začla přemýšlet ale nic ji nenapadalo.Skusila to znovu ale stále jí nic nenapadalo.V tu ránu ji z přemýšlení vytrhla maminka která volala na večeři.Zbytek dne už uběhl rychle ale co bylo nejhorší že byla neděle a zítra pondělí a to se jde do školy.

Komentáře,komentíky:-)

hezké

natynečka | 24.01.2015

Moc hezký příběh,....líbí se mi..máš to hezky sepsané

Krásné

reveriedreams | 08.12.2014

Ano, tento příběh se mi líbí. Opět mě učaroval svou atmosférou.
Ale také mě trochu překvapila Leiina reakce. Ale asi je na mořské panny zvyklá.
Jen bych tě opět upozornila na pravopisné chybky. Vždy si to po sobě ještě jednou pročti. I když zrovna já mám co říkat, že? .-)
Jen tak dále, máš skvělé nápady? Kde je vlastně bereš?

Re: Krásné

PinkyAlice271(Vladěnka) | 08.12.2014

Děkuji.Chybky se snažím hlídat.Kde je beru?V hlavě!Ne tak to není.Přečtu si nějakou knihu,podívám se na nějaký pořad.No prostě se něčím inspiruji.A ještě jednou děkuji

jj

KETRINKA1 | 06.12.2014

Pěkné,je to moc hezké, jen se divím že Lea nebyla užaslá nebo vylekaná když vyděla mořskou pannu. :D

Re: jj

PinkyAlice271(Vladěnka) | 07.12.2014

Děkuji.nevím jak bych ti vysvětlila:-D

Přidat nový příspěvek