Já vílou

13.12.2014 09:55
Probrala jsem se ze spánku a ze snu který mi říkal že tento den bude záhadný.Sidce jsem tomu nevěřila ale....Přišla jsem do kuchyně a na lince ležel papír s vzkazem:
 
NEMOHLI JSME TĚ VZBUDIT TAK JSME JELI BEZ TEBE.JDI NORMÁLNĚ DO ŠKOLY A POTOM DO ZPĚVU.
Máma,táta,sestra
 
Ach né!Já zapoměla že dneska jedeme k babičce!Mohla jsem zazdít školu a zpěv!Kouknu se na hodiny a ručičky ukazují 12:00.Cože??To je tolik!Rychle jsem si vzala všechny věci a pádila do školy.Ale co to?Ve škole nikdo není!?Řekla jsem si NO TO JE JEDNO JDU DO ZPĚVU.Když jsem došla do zpěvu taky tam nikdo nabyl ale třída byla odemčená.Zase jsem si řekla NO TAK NIC JDU SI NATRÉNOVAT PÍSNIČKU.Začla jsem a najednou jsem se začla vznášet a cítila jsem jako kdyby mi rostli křídla.Nepřestávala jsem zpívat a najednou jsem se objevila ve velké vězení kde byli všichni uvěznění.Mamka,babička,sestra,táta,pan učitel ze zpěvu,učitelé ze školy a celá škola!Všichni křičeli pomoc!Kdy jsem se objevila přestali a 
 
Mamka řekla: Jeli jsme k babičce a najednou jsme se objevili tady i s ostatními.Zachran nás!
Já: Zkusím to 
 
Začla jsem čarovat a najednou jsme všichni byli doma a hodiny ukazovali teprve 6:00.No tak jedeme !Zavelili tatka.Nastoupili jsme do auta a jeli jsme k babičce:-)
 

Komentáře,komentíky:-)

Supeer :-D

Jakava | 26.01.2015

Bezva povídka, máš fakt talent!!! :-D

pěkné

Lenka | 15.12.2014

moc hezká povídka

Re: pěkné

PinkyAlice271(Vladěnka) | 15.12.2014

Děkuju

Přidat nový příspěvek