Důležité poslání.............Herbář:D

21.04.2015 18:01

Čauky!Dneska tu bude zase takový můj deňour,na který jste si těšili(No asi....:D):

Minulý týden nám naše úča zadala za DÚ že máme udělat HERBÁŘ!!!To znamená že si musíme najít kytičky,zjistit jak se jmunují a herbář pěkně uvázat,upravit atd....Z úpravou bych ani takový problém neměla,mám ji totiž namyšlenou ale s tím jak se ty kytky jmunujou je to hrozné!!!!!Mám jich osm a z toho nevím jak se jedna jmunuje,po jménu stále pátrám.No a navíc ta dotyčná kytka se nám zavila a nechce se rozvít!!Potvora jedna!Nejspíš jich budu mít 11-12 ale není to jisté:( Sice máme mít jen 4 ale může být i víc(Přijde mi zbytečné dělat herbář za čtyřmi kytkami:(No a tet vám tady napíšu jména bylin které mám: Orsej jarní,sedmikráska chudobka,violka vonná,hluchavka nachová,blatouch bahení,jaterník podleška(Bílá a fialová),plycník lékařský a poslední nevím:(

Na herbář se můžete těšit v mích výtvorech,nejspíš někdy začátkem června:)

Komentáře,komentíky:)

Herbář

Roshella | 22.04.2015

Tak to jsi šikovná, když už máš tolik kytiček a bylinek vylisovaných... určitě brzo najdeš i tu poslední :)

Re: Herbář

(: Vladěnka :) | 23.04.2015

Děkuju!!

Přidat nový příspěvek