Dnešní příšerný den

19.01.2015 16:59

Takže.........čauky, dneska jsem příšerně unavená a asi moc dobře vím proč.Potřebuju se vám svěřit,tak si to předčtěte prosím:
 


Ráno začínalo jako každé jiné.Šlo se do školy.Hned dvě první hodiny jsme šly bruslit,no nuda ale než mít Matiku......Po bruslení jsem byla strašně spocená a unavená a to jsme měli jít ještě na tři hodiny do školy.Po cestě z brusláku mě učitelka seřvala (Řekla mi: Vladko přemýšlej!).Do školy jsme se vrátili na svačinovku,takže jsem se nasvačila(logické -__-).No když začala třetí hodina(Pro nás 1) byla vlastoška(Něco jsme četli a hlavně jsme si povídali) ale celou hodinu jsem zívala.Byla další přestávka kterou jsem si povídala s kámoškou.Byla Angličtina(Psali jsme test,četli jsme) zase jsem celou hodinu zívala.No a tet začalo to pravé kafe!!O převstávce po angličtině jsme si s kámoškou zase povídali ale moje bývalá kámoška má klub a ta moje kámoška je členem.Ony si jí zavolali a skončilo mé povídání s ní.A víte co se stalo tět?Jasně že ne.Ty holky se proti mě spojčili jakokdyby mi tu kámošku chtěli vzít.Cítila jsem se strašně.Po tomto debaklu následoval sloh.No to už byla hračka.Na obědě Si ty holky sedli vedle seb,já k nim nechci takže jsem si sedla bokem a oni mě začli tahat k sobě.No a tet už sedím zde u počítače.

 

Nikomu to neříkejte.........
 

Ahoj

Komentáře,komentíky:-)

chudinko

Terezka | 22.01.2015

Nevím proč ale myslím že si to byla ty co psala do mé radírny. A doufám že se to zlepší. Chudinko:-(

Re: chudinko

PinkyAlice271(Vladěnka) | 23.01.2015

Ano byla jsem to já.Prostě jsem se musela svěřit,nešlo to......

Re: Re: chudinko

Terezka | 23.01.2015

Je dobře že ses svěřila:-)

Re: Re: Re: chudinko

PinkyAlice271(Vladěnka) | 23.01.2015

:-)

Přidat nový příspěvek