Deštivo

30.03.2015 13:37

Čauky!Po delší době se hlásím s takovým mým deníkem,ani to deník není.Prostě když se stane něco zajímavého píšu to sem.Tak už nebudu kecat a jdu ne věc :D :

Mamka dneska ráno jela na EKO pobyt.(No totiž moje máma je učitelka na druhém stupni)Vrátí se až ve středu,do té doby já budu u dědy.Jinak dopoledne probíhalo celkem normálně.V češtině jsme psali diktát,v matice geometrický test,v těláku jsme svičili z lavička,ve vlastivědě jsme si opakovali přemyslovce a ve slohu jsme tančili nějakej taneček:DNo a po vyučování jsem se najedla a šla domů.Když jsem vyšla ze školy trochu kapalo,řekla jsem si že deštník zatím roztahovat nebudu.Tak jsem šla,šla,šla a najednou začalo tak lít.Deštník jsem naštěstí měla a tak jsem ho začala roztahovat,no a při tom roztahování mi ho vítr obrátil vzhůru nohama:DNaštěstí to šlo dát zase zpátky.Jelikož jsem věděla že mi jde na proti Terka bez deštníku začala jsem utíkat.Po chvíli jsme se s Terkou shledali a já jí schovala pod deštník.Jelikož začali padat kroupy začali jsme obě utíkat:DKroupy do deštníku bubnovali a boty pomalu mokli.Když už jsme nomohli tak jsme spomalili ale ono začlo pršet ještě víc:DZačali jsme zase utíkat a to ještě rychleji:DZa kolejema jsme zastavili pod strřechou jednohu domu a vydechli si.Potom následoval pomalý běh:DKdyž jsme byli obě dvě s Terkou doma hrozně se nám ulevilo,sice jsme byli trošku mokré ale to uschlo.Tet jsou u nás krátké deštivé přehánky a jinak svítí sluníčko.

Stalo se vám někdy něco takového?Pokud ano piš do komentů ↓

Komentáře,komentíky:)

Duben

Rosetta | 30.03.2015

To jsi měla dneska nabytý den :) už začíná aprílový počasí :( i u nás chvíly prší pak zase svítí slunko a furt dokola :o

Re: Duben

(: Vladěnka :) | 30.03.2015

Ano to měla:DTaky že už ted jsem zalezlá v posteli a píšu přes mobil.Pak se asi budu dívat na Novu na Doktory z počátků.Zatím běží počasí tak se bavím mobilem:DAprilové počasí už přichází!!!!:D

Přidat nový příspěvek