Soutěž- VELIKONOČNÍ KOŠÍČEK

01.04.2015 10:29

Soutěž- VELIKONOČNÍ KOŠÍČEK

Jak se mám do soutěže přihlásit a do kdy se mám přihlásit?

Stačí napsat do níže položených komentářů.Pokud mi napíšeš jinam neberu tě!
Jinak se přihlašuj do soboty 4.4.  po tomto datu komentáře zmizí:)
(Ukončeno)

Jak a do kdy mám posílat své výtvory?

Svůj výtvor stačí poslat na webový E-mail a nebo na HPD do zpráv (Vladěnka)
Jinak své výtvory posílejte od 4.4 do 9.4. , pokud mi výtvor pošleš pozdě nevezmu ho
(Ukončeno)
 

Co mám vytvořit?

Vytvoř košíček plný barevných vajíček v této hře: EASTER EGG BASKET DESING

Co bude cena?

Vítězové cenu obdrží až po konečném hlasování které bude trvat od 10.4. až do 17.4.,po tomto datu spočítám jednotlivé hlasy pro jednotlivé soutěžící a vyhlásím výtěze
(Anketu zde nenechám)

 

No a ted k cenám:
 

1.místo: Animace na přání ve které bude napsáno proč a od koho jí dostal,3 + na HPD(Pokud ho má), překvapení:)

2.místo: 2+ na HPD (Pokud ho má),překvapení

3.místo: 1 + na HPD (Pokud ho má),obrázek na přání


O cenu žádejte na HPD nebo na webovém E-mailu

Soutěžící

Lady Cathy - Odevzdáno

Terezka - Odevzdáno

Aňule- Neodevzdevzdala a vypadla ze hry
elicek1- Odevzdáno


(Pokud se chceš na obrázky podívat z větší blízkosti,stačí na ně jenom kliknout:) )

Vítězové

Tentokrát se v soutěži bohužel zůčastnili pouze 3 lidé,což mě mrzí ale co se dá dělat,alspon všichni vyhráli.A tady už je hodnocení:


1. místo: elicek1
2. místo: Terezka
3. místo: Lady Cathy

a to je vše!Vítězové si pište o ceny,čas máte do pondělí 27.4.2015. děkuji a všem moc gratuluji!