Soutěž- LETNÍ PÁRTY

01.07.2015 08:25

Soutěž- LETNÍ PÁRTY

Jak se mám do soutěže příhlásit a do kdy se mám přihlásit?

Stačí napsat do níže pololožených komentářů.Pokud to nepíšeš jinam neberu tě!

Jinak se přihlašuj do úterý 7.7.Po tomto datu komentáře zmizí.

 

(Ukončeno)

Jak a do kdy mám posílat své výtvory?

Svůj výtvor stačí poslat na webový email a nebo na HPD do zpráv(Vladěnka)

Jinak své výtvory posílejte od 7.7. do 25.7.,pokud mi výtvor pošleš pozdě navezmu ho.

 

(Ukončeno)

Co mám vytvořit?

Vytvoř Barbie nádherný letní outfit,který by si mohla vzít na letní párty v této hře: Barbie Floral Dress Design

Co bude cena?

Vítězové cenu obdrží až po konečném hlasování které bude trvat od 25.7.2015 až do 9.8.2015,po tomto datu spočítám jednotlivé hlasy pro jednotlivé soutěžící a vyhlásím výtěze
(Anketu zde nenechám)
 
No a ted k cenám:
 
1.místo: 3+ na hpd(pokud ho má),profilovka na přání,může si se mnou udělat rozhovor a nakonec samozřejmě gratulace
2.místo: 2+ na hpd(pokod ho má),fotka mé myšky na Transformice a samozřejmě gratulace
3.místo: 1+ na hpd(pokud ho má),mini překvápko a gratulace
 

O cenu si žádejte na HpD nebo na webovém emailu.

Soutěžící

Aňule51-Odevdala

elis 255- Odevdala

nicy-Odevdala

 

(Pro zvědšení klikni na obrázek:)