Recept na domácí lučinu

27.04.2015 14:54

Čauky!Dneska tu máme takový první recept,který je domácí lučina.Pokusím se sehnat i další:):


Přepravíme si
Bílý jogurt
smetana
sůl

lžíce a plátno

cedník

 

Postup

Do hrnce dáme cedník a plátno.Nalijeme jogurt,smetanu a přidáme sůl.Necháme celou noc v lednici odkapat.

 

 

Výsledek


 

Dobrouch chuť!

Komentáře,komentíky:)

Inspirovala jsi mě

Crazy cloverleaf | 06.05.2015

Tak tohle je bezva! Musím říct, že mě to fakt zaujalo a určitě to plánuju brzo vyzkoušet. To víš, já a jídlo ... :D

Recept

Jewellery | 28.04.2015

WOOOW ty seš i kuchařinka :) my jsme doma zkoušely, taky lučinu, ale byla se sodou a pak se nedala jíst :( ta tvoje bude určitě dobrá :)

Re: Recept

(: Vladěnka :) | 29.04.2015

:)

zkusim

Vejisek72 | 28.04.2015

Pak to zkusim ale přestav si že jsem si myslela že je to to pečivo ale pak jsem si všimla lučiny

Re: zkusim

(: Vladěnka :) | 28.04.2015

:D

sebastian-vettel-fans.blog.cz

kaja | 27.04.2015

Vyzerá to dobre, niekedy vyskúšam :)

Re: sebastian-vettel-fans.blog.cz

(: Vladěnka :) | 27.04.2015

Také že to dobré je,tento recept mám vyskoušený už louho.Je vynikající:)Příště nejspíš bude další pomazánka.Děkuji za komentář!!

Přidat nový příspěvek