Princezna Elisabeth,královna všech zvířat(2.část)

28.11.2014 15:17

Když se Elisabeth druhý den probudila kočička Lisa byla už vzhůru



A řekla: Elisabeth dneska nás čeká náročný den!
Elisabeth A proč?
Lisa: Protože se chci vrátit do svého království

Elisabeth: Ale to už nebudeme spolu!

Lisa:Neboj mám pro tebe hned dvě překvapení



A mile se usmála a v tu ránu se otevřeli tveře.Služka donesla Elisabeth snídani a samozřejmě nezapoměla ani na Lisu,které donesla misku mléka:-)Hned po snídani lisa 



Zavelela: Vyrážíme!

 

A začla odříkávat odříkávat tajné zaříkávadlo: At zmizneme tam,kde domov je všech zvířat a najednou se objevily u útesu.Elisabeth dopadla pevnýma nohama na zem ale Lisa ta visela na útesu

 

A volala: Elisabeth pomoc!


Ale než jí Elisabeth našla a stihla zachránit,Lisa spadla!Ale za malou chvilku se objevila vedle Elisabeth.



Elisabeth vykřikla:Liso!Co tu děláš?Vždyt jsi spadla!Ne?

Lisa:O Použila jsem další kouzlo a usmála se.
Elisabeth: Já se o tebe bála

Lisa: O princeznu zvířecí země se nikdy bát nemusíš ale tet to tu musíme trošku proskoumat

Elisabeth: Tak jo!

 

A obě dvě se rozběhli k lesu který stál kousek od místa kde stály.V lese ale nic nebylo až na malípapírek s úkolem.
 

Bylo na něm napsáno:Jestli se chcete dostat do zvířecí země musíte splnit tento úkol:Musíte najít kámen co se třpytí a je malý jako beruška.


Elisabeth: Ježiš!To bude težky!

Lisa: Ne nebude!Pro princeznu zvířecí země není nic tažké!To si pamatuj!A tet dem hledat!

 

Začly hledat.......

Komentáře,komentíky:-)

:-D

elicek1 | 17.03.2015

Krásné, jen já mám dva králíky jeden je Máta a druhý Beruška.....
Beruška ona je šedivá a váží 4 kg. Je dokonce strašně velká..
Ty si napsala v jednom úseku MALÁ JAK BERUŠKA a já si p4edstavila tu moji.
Jinak povídka je krásná a doufám, že budeš pokračovat...
:-D

Přidat nový příspěvek