Povídka která se pro vás chystá!

08.02.2015 09:37

Čauky!Dneska pro vás chystám bomba povídku!Bude se jmenovat Tajemství života!

 

TAJEMSTVÍ ŽIVOTA

Ahoj!Já se jmunuju Sára a píši si deník......Dostala jsem ho u babičky jednou na narozeniny.Myslím že na mé 7 narozeniny.Tet mi je 15 a teprve si ho začínám psát.Babička mi zemřela když mi bylo 12 a dědeček už v 10.Tak aby se to vzalo máma mě nechtěla a táta pije.Já jsem věčně sama doma....Nemám ani jednu kamarádku a to jen kvůli tomu že můj táta pije a mám mě odhodila.Jsem neštastná......


Tak toto je úvodní zmínka této povídky.Více odpoledne!Nenechte si jí ujít!



Jak se těšíte pište do komentářů!

Komentáře,komentíky

Vanesa | 15.02.2015

Taky mě povídka zaujala a moc ráda bych si jí od tebe přečetla. Těším se a doufám, že to tu najdu. Jinak krasný blog i dotazníček!

Ahoj

reveriedreams | 15.02.2015

Zaujal mě název příběhu. Jen, pokud ti mohu poradit, piš číslovky slovy, vypadá to slovy. Jsem zvědavá, co všechno Sára zažije. Těším se na první díl!

Přidat nový příspěvek