Nová přezdívka ANO-NE?

22.06.2015 13:17

Čauky!Moc se omlouvám za svou dlouhatááánskou neaktivitu:(No tu ted nebudeme řešit a radši se vrhneme na to téma kvůli kterému píši tento článek,je to změna mé přezdívky.Už asi o včerejška uvažuju že se přejmenuje na Ptachserus V.,ale nejsem si úplně jistá jestli tuto přezdívku chcete i vy.No a proto si můžete níže pod článkem odhlasovat v anketě a napsat komentář co na to jméno říkáte:)Tak šup,šup do práce:D

Anketa

Jaká přezdívka se vám líbí více?

(: Vladěnka :) (21)
84%

Ptachoserus V. (4)
16%

Celkový počet hlasů: 25

Komentáře,komentíky:)

...

reveriedreams | 28.06.2015

Nechci se tě dotknout, ale ta druhá přezdívka se mi zdá dokonce...dětinská. Opravdu se omlouvám, jen jsem upřímná. Zní mi to prostě hloupě. Rozhodni se, jak chceš, ale já jsem určitě pro Vladěnku...

Vladěnka

Lilly | 27.06.2015

Rozhodně si nech přezdívku Vladěnka. Samozřejmě, rozodni se jak chceš, ale ta druhá se mi vůůůbec nelíbí. :)

Re: Vladěnka

Magdi | 27.06.2015

Mně se taky nelíbí ale klidně měj tu druhou

Re: Vladěnka

(: Vladěnka :) | 28.06.2015

Jasně chápu,jen si vymýšlím nesmysli:D

Tvoje přezdívka

Frances Jane | 25.06.2015

Abych byla upřímná, tak se mi víc líbí (: Vladěnka :) Ptachoserus V. není špatný, ale nevím co to znamená :( a jak tě tahle nová přezdívka napadla?

Re: Tvoje přezdívka

(: Vladěnka :) | 26.06.2015

Víš že já také nevím co to znamená?:DPřezdívka mě napadla náhodně když jsem byla s kamarádkou:D

Přidat nový příspěvek