Kreslený komix- Pan pomeranč (1.část)

30.07.2015 14:41

Čauky!Tento komix jsem kreslila já.Je hrozně srandovní,vtipy jsem také vymýšlela já.Doufejme že se líbí:

 

(pro zvědšení klikni)

 

Pro ty co ty co to nemůžou přečíst:

 

1. Šest hodin ráno.....                                              2. Půl sedmé ráno..........

Budík: Crrrrr!                                                       Budík: Crrrr!

Pan pomeranč: Ještě chvilku pan budík                 Pan pomeranč: No jo...... 

                                                                           už jdu

 

3. Pan pomeranč vyrazil na cestu,ale......                4. A najednou..............=D

Hruška: Lalalala(* Odhodí slupku od banánu)       Pan pomeranč: Nénéné!

                                                                            (* Letí vzduchem)

 

5.Pan pomeranč se zvedl a pokračovel v cestě.     6.Pomeranč se to snažil

  Ve škole ho však čekalo......                               ignorovat,ale....

(* Na tabuli je napsáno: Pan pomerenč uklouzl   Všímavci: Hele támhle je   

na slupce od banánu)                                         pomerenč!

Pan pomeranč si pomyslí: Achjo!                         Pomerenč si pomyslí:

                                                                         Pomeranč,pomeranč!

 

7.A pak se k němu všichni  nahrnuli                   8.A tak pomeranč začal:

a chtěli.......                                                      Pan pomeranč: Pomóóóc!

Jablko: Dáš podpis?Plííís!                                Jablko: Kam jdeš!?

Ostatní: Dáš i mě?                                           Ostatní: Počkej!

Ostatní: A mě?                                                Ostatní:Zapoměl si na podpis!

Pan pomeranč si pomyslí: Néééééé!!!

 

Co se stane dál?Uteče jim pam pomeranč?  POKRAČOVÁNÍ PŘÍŠTĚ.......!

Komentáře,komentíky:)

...

reveriedreams | 03.08.2015

Také sem některá slova nerozluštila, ale není to špatný komiks. Jsem sice zvyklá na delší a rozvinutější příběhy, a to i v průběhu jedné stránky, ale líbí se mi to!

Re: ...

Růžová růže | 04.08.2015

Snažila jsem se to kreslit co největší,kdyby to bylo malé nikdo by to nerozpoznal....takže jsem to rozdělila na překvapení:)Jinak k těm slovům: mobil to asi nějak nazachytil,já to docela přečtu.Také je to možná tím že je to naškrábané a měla jsem to psát tiskacím:)

Nejde to

Vejisek72 | 01.08.2015

Nejde to přečíst ani když to rozkliknu :(

Re: Nejde to

Růžová růže | 01.08.2015

Já to teda přečkuXDUdělám vám tam přepis,toho co je tam napsané:)

XD

Elicek | 31.07.2015

Nepřečtu to :(

Re: XD

(: Vladěnka :) | 31.07.2015

Tak si to rozklikni

Re: Re: XD

Elicek | 31.07.2015

Já nepřečtu to písmo

Re: Re: Re: XD

Frances Jane | 31.07.2015

I mě to nejde přečíst :( ale nápad je to dobrý... udělat si komix :)

Přidat nový příspěvek