Jaké máme oči? (1.část)

06.05.2015 13:33

 Čauky!Po trochu delší době se hlásím s nějakým článkem.Tentokrát se budeme byvit o očích.No nebudu kecat a jdu na věc:D:

Já osobné mám oči hnědé a i trochu do zelena.Hnědá po tatkovi a zelená po mámě.Každá barva očí jednoho člověka je naprosto odlišná,nikdo nemá stejnou...V očích poznáte smutek či radost.Když jsou oči smutné začnou plakat a když jsou naopak veselé nádherně svítí...Když jsou oči unavené pomalu se sklápějí a když se naopak probouzí tak se krásně otevřou.Okose skládá z bílého podkladu,barevné vrstvičky(Může být: Modrá,hnědá,zelená a nebo tyto barvy různě smíchané do sebe) a nekonec čermá výrazná tečka.Oči se mohou pohybovat ze strany na stranu a tím nám umožní dívat se do všech směrů(Krom. za sebe)Oči rozeznají spoustu barev a stínů.Díky očím se dokážeme dívat a pozorovat spousty krás.Bohužel ne každý toto může...někdo je slepí.Proto si očí važte.......nové už nedostanete:)



 

Jaké máte oči vy?Vážíte si jich?(Odpovídejte do komentářů)

Snad se článek líbil:)V dalším díle se těšte na vlasy:)

Komentáře,komentíky:)

Zita | 10.06.2015

A opět budu kritická bába.
Článek jako nepovedený referát od prvňáčka. A nemluvě o typografii a chybách.
Pro začátek si nacvič pojmy jako bělmo, duhovka a zornička.
Mimochodem, víš, že existují i albíni, jejichž barva očí ke červená, nebo lidé, kteří trpí chorobou, díky které nemají v duhovce žádný pigment takže mají vlastně bílé oči? Zjišťuj si informace.

Moje oči

Aňule51 | 10.05.2015

Jako malá jsem měla čistě světle modré oči, ale teď se do toho přimíchala šedá a trochu i zelená (a tak se mi to líbí ještě víc než předtím).
Na základce jsem měla spolužáka, kterému se barva očí měnila podle ročních období. V zimě dominovala hnědá a ostatní barvy se stáhly do úzkého prstence kolem zorničky. V létě dominovala modrá a na jaře a na podzim převažovala šedo- zelená.
Svých očí si každopádně moc vážím a za jiné bych je nevyměnila. I když mám zhruba půl dioptrie na dálku a možná budu časem nosit brýle.

...

reveriedreams | 07.05.2015

Když jsem byla malá, měla jsem jasně modré oči, ale teď je mám čím dál tím zelenější :-) Momentálně jsou jako olivy, ale s věkem mění barvu, takže ta chvíli beztak budou hnědé.
Jinak, ten popis oka mě rozesmál. Víš, že popsat oko jako obraz mě nikdy nenapadlo?
Ano, zrak je dar. Krásný článek!

Re: ...

(: Vladěnka :) | 07.05.2015

Mockrát díky!

Oči

Jewellery | 06.05.2015

Já to mám naopak než ty :D mám je zelenohnědé... já jsem na své oči dost lajdačka :( dooost sleduju TV a pak jdu na PC... měla bych s tím začít něco dělat!!! Určitě bude zajímavý i ten článek o vlasech, ale ten si přečtu až po opravě Notebooku :(

Re: Oči

(: Vladěnka :) | 07.05.2015

:D Nejsi sama:DJá to tak taky trochu taky dělám:(

elicek1 | 06.05.2015

Já mám oči jako ten první obrázek, jen zelené...

Re: Já

(: Vladěnka :) | 07.05.2015

:)

takže

Verča (a-lot-0f-fun) | 06.05.2015

Takže mám podobné oči jako první obrázek akorát trochu tmavější hnědou a očí si v celku vážím

Re: takže

(: Vladěnka :) | 06.05.2015

:-)

Přidat nový příspěvek