Já fotografkou:D

21.02.2015 02:25

Čauky!Tento článek bude o tom jak já fotím fotky.No...vlastně vám ty moje nafocené fotky ukážu,snad se budou líbit:



 


 



         mráčky :3
        Hrnečku vař!:D
        Kutálejte se balonky!:D
         Jdeme skládat!:D
         Puzzle!Co zase?:D
         Já už puzzle nechci ani vidět!:D
         Radši jdu pod deku!:0

          Už spím!
         Co?Zase puzzle!
        Radši si jdu číst!:3
        Nebo se snad půjdu projít:D
        Třeba najdu nějaké kamínky!:3
        Pokácím strom a udělám z něj stůl!:3
        A pak si nabyju vybytý mobil!
        Přečtu si knihy a pořádně si odpočinu!
        Nakonec si vlezu květinové postele a usnu
        Zdá se mi o květinách,
       o dřevě a o růžové trávě!







Pokud budeš chtít tyto obrázky použít použij je prosím jen ze zdrojem:  Obrázky BY:  (: Vladěnka :) 21.2.2015.


No a to je konec mé pohádky! Do komentářů pište který obrázek byl nejzajímavější a který se vám nejvíce líbil:-)

Komentáře,komentíky:-)

No....

elicek1 | 23.02.2015

Ale jo dobrý....
Jen bych je možná víc zaostřila atd....
Jinak pohádka hezká (bude možná lepší, když použiješ méně smajlíků)


PS: nebere si to moc osobně
PSS: Já také fotím a táta je fotograf, takže se každý den setkával s profesionálníma fotkama

Re: No....

(: Vladěnka :) | 24.02.2015

Jsem ráda že se ti to líbí.Fotím to na mobil takže se mi to nedaří.Smajlíci jsou tam rpo to aby bylo vidět pocit z té fotky.:-)

Hm..

♥M*CK♥ | 22.02.2015

Mám být dojatá ?? Protože nějaká Amatérka vyfotí fotky u kterých je kvalita 0 % ? Jako nezlob se ale tohle je už moc .

Re: Hm..

(: Vladěnka :) | 23.02.2015

Snažila jsem se!

Re: Re: Hm..

♥M*CK♥ | 27.02.2015

Asi ne moc..

Re: Re: Re: Hm..

(: Vladěnka :) | 04.03.2015

I kdybych se snažila úplně jak nejlíp umím řekneš tohle....

Re: Re: Re: Re: Hm..

♥M*CK♥ | 07.03.2015

JAk to můžeš vědět ???
Jsi snad já ?? Počkej ty nemůžeš být mnou ty si Snop !!

Fotky

Rosetta | 21.02.2015

WOOOW to bylo skvělý... jak si spojila fotky s popiskama :) i já miluju puzzle <3 nejvíc se mi asi líbí ta fotka s hrnečkem... mám ráda hrnečky i cibulový vzor :)

Re: Fotky

(: Vladěnka :) | 22.02.2015

Díky moc!My máme doma cibuláků celou spoustu a také se mi moc líbí

Krásné

reveriedreams | 21.02.2015

Nádherné fotografie, hezky naaranžované, i když jsou některé trochu rozmazané. Nejvtipnější jsou ty s puzzle.

1 | 2 >>

Přidat nový příspěvek