Candy otázky!:3

23.07.2015 12:00

Čauky, po dlouhé době vás zdrávím se super novinkou!Jelikož mám asko tak mě napadlo že vám budu dávat(těm co se přihlásí) tak zvané Candy otázky!Jedná se o to že to budou vtipné letní otázky,tzv. že vám třeba napíšu Bazén nebo rybník a vy mi odpovíte jednoduše jedním slovem třeba Bazén nebo se rozepíšete a napíšete i proč zrovna bazén:)POZOR!Tyto otázky budou probíhat pouze po dobu léta a když budu třeba na dovolené,otázky se tam také nebudou objevovat!Máme tu i menší pravidla,se kterými musíte souhlasit:

1.Na otázku nebudeš odpovídat nějak sprostě a nadávkově

2.Pokud se stane že zrovna nebudu mít čas,nebudeš mi psát a otravovat mě!

3.Dolů do komentářů k otázce Souhlasíš s pravidli? napiš Jopík Hopík

To by byly pravidla a teď tu pro vás mám přichystaný přihlašovací formulář,dole pod ním budete mít moje asko:):

1.Jak se jmenuješ na asku?(např: ask.fm/Superweb019Vladenka)

2.Souhlasíš s pravidli?

To je všechno,nic víc po vás nechci:)Tady moje ask: Superweb019Vladenka

 

A vy co nemáte ask nemusíte být smutní,brzy se tady objeví supr Candy tag!:)

Tak pište do komentíku,už se moc těším!:)

PS: Čím dřív se přihlásíte tím víc budete mít otázeček:)

Komentáře,komentíky:)

formulár

Vejisek72 | 23.07.2015

1. ask.fm/Vejuja
2. Jopík Hopík


Ps. Mňam jupík :3

Re: formulár

(: Vladěnka :) | 23.07.2015

Beru:)

Přidat nový příspěvek