Bomba!!:3

17.05.2015 09:11

Čauky!V první řadě bych se chtěla omluvit SB že jsem je včera neobějehla,na počítači jsem totiž byla jen 20 minut:)Jeli jsme totiž do Prahy.Nonono....Nebudu kecat a jdu rovnou k věci:

Jak už jsem se zmínila včera jsme byli v Praze a bylo to super!!Ráno jsem ještě na chvilu vlítla na HPD a skontrolovala web,víc nic jsem nestihla.Asi tak nějak kolem sedmé jsme nastoupili do vlaku a jeli do Brna.Když jsme dorazili do Brna šli jsme k Janáčkovu divadlu,tam jsme se snažili pozorovat fontánu:DNo ale moc nám to nešlo-nic jsme neviděli:DAsi tak kolem půl deváté jsme nastoupili do fialovorůžového autobusu,usadili se a mohlo se jet!!Hned jak se autobus rozjel snědla jsem rohlík:DA to jsem snídala:DAsi tak po hodince a půl jízdy byla přestávka.Zastavili jsme u penzionu s kozičkama:3Zašli jsme na záchod a tatka si koupil bagetu.Jeli jsme dál............Za trochu vědší chvíli jsme dorazili do Prahy.Někdo vystoupi a šel si po svých,jiní vyjeli až nahoru na hrad a šli s průvodcem.My jsme šli s průvodcem:DJelikož jsme po cestě stáli v koloně nestihli jsme plánovanou výměnu stráží:(No....Prošli jsme si hrád,šli jsme kole nejstaršího vynohradu,(Měli tam pampelišky:D)Byli jsme v nějaké nádherné zahradě ve které byl páv,viděli jsme obrazovku nachystanou na hokej(Stejnak to projeli a neuznali jim gol:(),orloj atd....Po prohlídce těchto věcí jsme nastoupili a jeli do divadla na Muzikál Mamma Mia!Muzikál byl úžašný!!!Teda až na to že táta jedním uchem poslouchal hokej:DJinak na konci představení jsme si trochu zatancovali:DNejhorším zážitkam z Prahy však bylo autobusové schodiště.Bylo to tam počůrané,byli tam flašky,ponožky....no prostě fuj!!!!!Cesta zpátky proběhla normálně,až na to že tři paní se někde zdrželi a museli jsme na ně čakat asi 20 minut.Jak jsme přijeli vyděli jsme nádhernou svítící fontánu,fakt krása a k autobusu nás přišel pozdravit brácha s přítelkyní a se psem Jerrym.Potom jsme vyrazili na vlak,ale u vlaku jsme zjistili že náš vlak nejede,a tak pro nás přijel děda.Výlet byl až na pár měnších komplikací úžasný!!!

Komentáře,komentíky:)

:)

Mishelle Kap | 20.05.2015

Já jsem se taky narodila v Praze (Podolí), ale to je jediný co s ní mám společnýho xD
Praha je hezká :)

...

reveriedreams | 17.05.2015

Rozesmála mě ta věta "Snažili jsme se pozorovat fontánu". :-)
Ale vážně, krásný článek, a jsem ráda, že sis to užila!

Re: ...

(: Vladěnka :) | 18.05.2015

:DMockrát děkuji za komentář

:))

Kateřina. | 17.05.2015

V Praze se mi taky moc líbí, ale na mě osobně, je to moc velké město a bála bych se tam chodit třeba sama večer :-)

Re: :))

(: Vladěnka :) | 18.05.2015

To já také,byla jsem tam z rodiči.Takže to bylo fajn:)

:-) :-) :-) :-) :-) :-)

Lilly | 17.05.2015

Hezké :)

V Praze to je super, ale někdy je tam trošku homol. I když tam nebydlím, Pražačka jsem - narodila jsem se tam :)

Re: :-) :-) :-) :-) :-) :-)

(: Vladěnka :) | 17.05.2015

Já jsem se narodila v Ivančicích:)

;)

elicek1 | 17.05.2015

V Praze bydlím a vím, že je to tam takové....
..... No jako hezké, ale občas je to tam od těch bezdomovců strašné ;)

Re: ;)

(: Vladěnka :) | 17.05.2015

Přesně.....:(

Přidat nový příspěvek